marți, 18 ianuarie 2011

X

Impreuna, complementar, in sens opus, mereu catre un scop? Adica asa cum o aripa e inutila fara alta, cum inspir-expir, inghit-transpir, plutesc fara sa ma tarasc, tarasc fara sa clipesc, consum fara sa acopar, acopar fara sa uit, uit fara sa gresesc, gresesc fara sa carpesc, carpesc fara sa las urme, urmez fara sa intreb, intreb fara sa inteleg, inteleg fara sa-mi raspund, raspund fara sa pricep, pricep fara sa imi pese, imi pasa fara sa rezolv, rezolv fara sa mai pot face ceva, fac dar refac, refac dar stric din nou, reinnoiesc pe cele vechi si le invechesc pe cele noi, iubesc ce e vechi, mai putin vechile iubiri, vechile mele iubiri, vechile mele, ale mele, a mea, eu, tu, a ta, ale tale, ale noastre, vechi, noi, iubite, reinnoite, stricate, refacute, facute, rezolvate, pasuite, pricepute, raspunse, intelese, intrebate, carpite, gresite, uitate, acoperite, clipite, tarate, plutite, transpirate, inghitite, expirate, inspirate, unele pe altele, unele fara altele sub cea mai inutila dintre aripi.

Un comentariu:

Democrația- puterea oamenilor de schimba împreună pentru binele fiecăruia

Dacă ar trebui să îi explic unui copil ce înseamnă democrația , probabil mi -ar fi destul de ușor . Copiii se nasc cu un spirit...