duminică, 29 septembrie 2019

Superblog 2019



   Toamna a reprezentat dintotdeauna începutul unui sezon în care mă simt dinamică, motivată să fac lucruri mărețe și să caut noi oportunități de dezvoltare personală. Printre multe lucruri pe care mi le-am propus în toamna asta și care reprezintă proiecte cărora mă dedic cu tot sufletul, unul dintre ele va fi Superblog 2019- ediția de toamnă.
    Sunt Ancuța, am 30 de ani, sunt născută în noiembrie (luna visătorilor), sunt psiholog  și logoped pentru copii, iubesc ceea ce fac și zi de zi pun pasiune în activitatea de la cabinet, i always look on the bright side of everything,  ador latura umanistă a vieții (psihologia, literatura, filosofia, artele), îmi plac competițiile care implică eforturi creative și se concretizează în rezultate utile societății. Când toate merg bine , dar și în suișurile și coborâsurile inerente oricărui “destin” de om asumat sau de om, în general, mă face să zâmbesc soțul meu care, recunosc (recunoaște și el :)) ), devine morocănos când intrăm în competiție în diverse contexte. Având multe pasiuni comune, dar și multe idei diferite, până nivelăm asperitățile unor divergențe, ne face plăcere să ne contrazicem , apoi ne dăm dreptate reciproc, însă fiecare rămâne cu ideea lui inițială. El a participat și la ediția din primăvară, așa că are ceva experiență. Eu sunt novice, însă învăț repede, așa că sunt sigură că se va bucura din plin când îi voi sufla  premiile de sub nas :)).  
     Ce m-a determinat să mă înscriu? Curiozitatea, pasiunea pentru scris, comunitatea frumoasă pe care am cunoscut-o în primăvară- la Gala Superblog, probele creative (recunosc că îmi venea să mă apuc și eu de scris, în timp ce Nucu răspundea provocărilor lansate în competiție), plăcerea de a citi viziuni diferite asupra unei teme și entuziasmul contagios al participanților de la ediția anterioară. 
    Nu cred că voi participa la toate probele (jobul meu e foarte solicitant), ci doar la acelea care îmi plac și care mă inspiră. Am privit mereu scrisul ca pe o modalitate terapeutică de exprimare, așa că nu voi privi concursul ca pe o cursă, ci ca pe o activitate în care să mă implic cu plăcere. 
   Să dăm, deci, startul la relaxare! 🙂

Democrația- puterea oamenilor de schimba împreună pentru binele fiecăruia

Dacă ar trebui să îi explic unui copil ce înseamnă democrația , probabil mi -ar fi destul de ușor . Copiii se nasc cu un spirit...