marți, 10 februarie 2009

Echilibristica naiva

e liniste pe o parte a orei. pe cealalta bat din aripi leii. isi cheama leoiaca puii rataciti din desert. unu doi. unu doi. ultimele secunde rag. dali se inseala. timpul nu e lenes. timpul nu are nicio valoare. investiti aiurea. dragii mei. aveti o bucata de viata. nu se masoara in secunde. ore. sau ani. se masoara cu picioarele pe tarm. talpa e cea mai mica unitate in problema asta a voastra. uite asa. pe malul marii. se ia si se masoara una. doua. trei. talpi. daca va gadilati in talpa s-ar putea sa aveti noroc. se adauga astfel o unitate suplimentara. fluierul de glezna. aici intra in joc arbitrul. e un pic mai complex. trebuie doar sa alegeti daca mergeti pe calcaie sau pe varfuri. e liber arbitrul. dar el in sine. nu voi. sa nu care cumva sa fiti saltareti. pasii nu or sa mai ramana pe nisip. dar voi nu o sa va dati seama. pana la urma faceti cum va taie capul. cateodata apare valul. i se vede coama langa linia orizontului. dar nu prea e el luat in seama. cand vine vine. fluieri cat poti dar nu se mai aude nimic. stiti doar ce e mai curios. ca se intampla tocmai cand vrei sa mergi inapoi.

(fragment gasit pe o plaja indepartata)

2 comentarii:

  1. draga mea, imi starnesti apetitul pentru lecturi boeme. prea mult pragmatic in proximitatea orizontului meu. nu te-am descoperit in vremuri fanate, dar un schimb de instrumente sufletesti peste care sa imi plimb degetele ma invapaiaza.(carti,despre carti vorbesc brutal. totul se rezuma la carti. sau la idei. mi-e greu sa mai trasez hotarul.)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu e nimic exortativ, insa cuvintele ce-mi scapa, necizelate, neparfumate le asez anapoda pe orice portativ imi iese in cale. poate fi un cantec boem, daca prin asta se intelege ca flanez prin universuri vremelnice.
    nu-i hotar, ideile pasesc din carti scrise spre a renaste in cele nescrise, ciocnindu-se si inghitindu-se, fara de margini...

    RăspundețiȘtergere

Democrația- puterea oamenilor de schimba împreună pentru binele fiecăruia

Dacă ar trebui să îi explic unui copil ce înseamnă democrația , probabil mi -ar fi destul de ușor . Copiii se nasc cu un spirit...