joi, 5 februarie 2009

posibil ieri

mere coapte printre sticle. caramelizate. pe masa. ceai neindulcit. orizont cu gust de absinth. tamtamuri de toba cheflie. semne impersonale printre lichioruri cu cafea. dispozitie de dispozat. se aude slab boleroul din bodega alaturata. e vina bocancilor ce bat podeaua in ritmuri tribale. pe coltul mesei se aseaza cineva cu spatele la grupul vesel. rasete. omului ii cade basca. se opreste muzica. doar doua secunde. zornait metalic. hei tu. atmosfera cam clipeste aici. nu vrei sa dansezi cu noi. doua ceasuri pana la ziua. imi plac mainile tale si felul cum se impreuneaza in jurul paharului. e gol. ia-l pe al meu. voi inchide ochiul stang. dreptul mi-e inca albastru de la fum. stiu ca iti place albastrul. mi-ai mai spus. de fapt din nastere ii am asa pe amandoi. ochii. doar stangul mi-e inchis la ore cand tu inca obisnuiai sa dormi. iar. vad te impiedici des. ar fi bine sa iti largesti intr-un fel orizontul. am sa iti povestesc maine despre cum am reusit eu. ai rabdare. a ramas doar un ceas. muzica o asculti in surdina cand esti singur. iertare. credeam ca esti cu mine acum. aici. tristetea sunetelor se simte epidermic in doi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Democrația- puterea oamenilor de schimba împreună pentru binele fiecăruia

Dacă ar trebui să îi explic unui copil ce înseamnă democrația , probabil mi -ar fi destul de ușor . Copiii se nasc cu un spirit...