luni, 7 octombrie 2019

Answear- haine pentru starea ta de spirit

Întotdeauna am optat pentru propriul stil vestimentar, fără să țin cont de trenduri și de modă. Personalitatea și starea mea de spirit sunt cei mai buni indicatori ai unei ținute care să mă facă să mă simt fabulos, așa că aleg mereu haine în funcție de ele, dacă se nimerește să fie și în trend, cu atât mai bine.
În facultate am adoptat pe rând stilurile sport casual, hippie, rock, boho, casual elegant, însă în toate au fost câteva elemente cromatice, croieli, anumite detalii care mă definesc și, ulterior, din fiecare stil am păstrat ce am considerat că mi se potrivește.
Ador nunațele de roșu, maro, fucsia, verde, îmi place negrul, albastrul electric, magenta, galben, protocaliu. Îmi plac gecile de piele, rochițele înflorate, bocancii, cămăsile în carouri, paltoanele clasice, corseturile, lenjeria neagră, little black dress, sacourile versatile, fularele, eșarfele, accesoriile (din argint, în special, dar și tot soiul de gablonțuri sau piese handmade), gențile și botinele.
Nu-mi plac hainele lucioase, satinul, puloverele pe gât, pantofii stiletto, accesoriile din lac sau din plastic, latexul sau alte materiale sintetice, blănurile naturale, căciulile, treningurile, colanții pe post de pantaloni, hainele sclipicioase cu pietricele și logo-uri ostentative.
Cel mai urât cadou vestimentar pe care l-am primit a fost de la tatăl meu, un trening pe care mi l-a cumpărat pe când aveam vreo 10 ani și care îmi vine și acum, iar cel mai frumos cadou a fost o rochie albastră pe care mi-a oferit-o soțul meu, însă pe care, bineînțeles, am ales-o eu.
Toate femeile știu că punctul G este la finalul cuvântului shopping, bărbații nu sunt prea încântați de asta când le însoțesc în explorările interminabile din magazine, însă de ce să nu îți asiști aleasa inimii în orice demers care îi aduce plăcere? Recunosc, personal prefer să merg singură prin magazine, însă lately, de când programul meu e foarte încărcat, aleg să comand online cam 80% din noile achiziții vestimentare.

Answers m-a ajutat de cele mai multe ori să găsesc ținutele potrivite stilului meu și îi  sunt extrem de recunoscătoare  pentru asta. Găsesc atât piese vestimentare clasice, cât și ultimele noutăți în materie de modă. Interfața site-ului este prietenoasă, ușor de utilizat, iar serviciile de livrare sunt ireproșabile (la fel și modaliatatea de retur). 
Pe lângă faptul că reușesc să găsesc haine pentru mine, îl ajut și pe soțul  meu să comande acel minimum de haine de care are nevoie. El e total anti-fashion, nu suportă să  meargă la shopping și cumpără strict ce are nevoie: un pulover, o pereche de jeans, o cămașă, un palton, câteva bluze, tricouri și încălțări. Urmăresc  perioadele de promoții de pe site (săptămânal poți găsi haine de calitate, la un preț redus) și, de multe ori s-a întâmplat să găsesc articolele preferate la reducere. 
Pe lângă asta, există și alte suprize, dar vă las să le descoperiți, odată cu înscrierea la newsletter .

Așa că adio goană nebună prin magazine, timp consumat inutil în aglomerație, dezamagire când nu găsești mărimea potrivită la magazinul preferat, bani cheltuiți în plus când ești atras de lucrurile expuse și de care nu ai nevoie. Shopping-ul online are și  această  latură benefică a realizării în mod rațional a cumpărăturilor, precum și  posibilitatea de a returna produsele daca nu corespund așteptărilor tale (in magazinele fizice de multe ori nu primești  banii inapoi, ci trebuie să înlocuiești  produsul).
De ce să nu te bucuri de o ceașca de cafea, într-un decor colorat si aromat de toamnă, alături de cineva drag, realizând  din câteva  click-uri cumpărăturile, decât să pierzi timpul aiurea prin magazine?
Savurează  momentele de liberatate și fii prezent pentru lucruri care cu adevărat contează!

Articol scris pentru Superblog 2019, proba 1






Democrația- puterea oamenilor de schimba împreună pentru binele fiecăruia

Dacă ar trebui să îi explic unui copil ce înseamnă democrația , probabil mi -ar fi destul de ușor . Copiii se nasc cu un spirit...